
استاد دانشگاه علوم پزشکي تهران در يادداشتي با عنوان «خواب سنگين را پاياني نيست! روا مباد گلي بخشکد، همتي بايد» آورده است: بپذيريم يا نپذيريم آموزش ما از بنياد بيمار است،
به گزارش ايسنا، دکتر محمدرضا نوري دلويي، استاد دانشگاه علوم پزشکي تهران و موسس پژوهشگاه ملي مهندسي ژنتيک و زيست فناوري در يادداشتي که در اختيار ايسنا قرار داده، آورده است: « چنانچه برخي صاحبنظران مسئو ل و شماري از اصحاب رسانه متعهد و دردشناس نيز تاکيد دارند، آموزش و پرورش، نونهالان ما را که در سن 7 سالگي و در قله دوران کودکي که کودک فوقالعاده نيازمند تفريح، بازي، دوستيابي در ميان گروه همسالان، کنجکاوي، پرسش، کشف و... است تحويل ميگيرد؛ اما خروجي آموزش و پرورش چيست؟
فرهنگیان خبر...
ما را در سایت فرهنگیان خبر دنبال میکنید
برچسب: آموزش بنياد مستضعفان,آموزش بنياد رودكي, نویسنده: بازدید: 19